На 27 април се навършиха 7 години от създаването на концепцията SOpharmacy. На тази дата през 2015 г. е открита първата аптека SOpharmacy Марица Пловдив, с което се предложи изцяло нов подход в обслужването на здравните потребности на българските пациенти.
Към днешна дата SOpharmacy е втората най-голяма верига аптеки в страната с над 200 обекта в 46 града.
През 2021 г. SOpharmacy е определена за „Любима аптека“ в класацията My Love Marks.
“Във всеки елемент от концепцията SOpharmacy е емоция, вдъхновение и грижа, които съчетахме с най-добрите световни практики. Това ни донесе признанието на Британската асоциация по дизайн (DBA), която още през 2017 г. ни нареди до компании от ранга на Intel, Unilever, GlaxoSmithKline, Financial Times.”, съобщават от компанията.
За да им предложат най-добрата грижа за здравето от 2017 г. развиват и продукти под собствен бранд, които към днешна дата вече са над 100. Всички те се произвеждат с внимание и грижа, следвайки най-добрите производствени практики. През 2021 г. три от тях грабнаха първото място в престижния международен конкурс “Salute to Excellence Awards“ на Асоциацията на производителите на собствени марки PLMA.
“За да бъдем близо до нашите клиенти от 2016 г. развиваме и нашата онлайн аптека sopharmacy.bg, в която освен разнообразие от продукти, предлагаме и иновативни възможности като услугата „Кликни и Вземи“, например. Технологиите са част от нашата дигитална стратегия и това ни позволи да обслужим първата електронна рецепта в България.
Но това, което ни прави предпочитаната аптека, е индивидуалният подход и здравен съвет, който нашите фармацевти предоставят. Защото SOфармацевта е консултант и доверен здравен партньор. Ние вярваме в експертизата на фармацевтите ни и инвестираме в техните умения да консултират по различни здравни състояния.”