Неочаквано за всички Sanofi представи нова модерна идентичност, сбогувайки се с марките Pasteur и Genzyme.
Френската фармацевтична компания представя нова корпоративна марка и лого, които обединяват бизнес звената под едно име.
Настоящите бизнес звена Sanofi Pasteur и Sanofi Genzyme, фокусирани съответно върху ваксините и специалните грижи, и всички други придобити марки, ще бъдат обединени под единственото име и марка Sanofi. Тези марки от години символизират въздействието, което иновациите могат да окажат върху живота на хората. Мисленето, действието и поведението като едно цяло с нова споделена цел и идентичност ще позиционират Sanofi за по-голямо въздействие чрез по-стратегическо прилагане на ресурсите, които съществуват в цялата компания, за да стимулират важни иновации.
Новата идентичност е проявление на новия Sanofi, предназначен да представлява компанията по няколко начина. Показва се новото лаконично лого на френската група
- скромност (малки букви),
- съчетава традиционно и модерно (лилаво),
- и в същото време – нетрадиционност.
Поне така Крис Уилямс, ръководител на отдела за корпоративни комуникации на Sanofi, интерпретира новите символи на компанията. Оказва се, че Уилямс и екипът му са започнали да работят по нова идентичност преди повече от 18 месеца.