Ars longa, vita brevis

Кампания, вдъхновена от филми, мотивира пациенти да посетят фармацевта си

Националната здравна служба (NHS) в Англия стартира кампания, която насърчавава посещението на аптеки при по-леки здравословни състояния.

Пациентите се насърчават да не драматизират излишно при леки заболявания (“Тake the drama out of minor illnesses”) и да посетят фармацевта си. Кампанията е вдъхновена от филми и се използват филмови плакати за увеличаване на интереса към нея.


Целта на кампанията е да мотивира повече хора да използват аптеките като първи избор при леки заболявания – подход, който е доказал, че намалява натоварването на здравната система и особено спешните центрове.

Плакати на измислени филми, като „Нощ на сърбящото око” и “Болки в гърлото и загубения глас“ са сред инструментите, които се използват за насърчаване на по-широко използване на аптеките и фармацевтите.

„Пациентите могат да получат експертен и адекватен съвет от местния си фармацевт и веднага да решат проблемите с леките заболявания, помагайки за облекчаване на натиска върху заетостта на личните лекари и спешните центрове през тази зима.“ – казва Брус Уорнър, заместник-директор в направления “Фармация” към NHS в Англия.

Абонирай те се за нашия бюлетин
Новини и полезни статии за фармацевти
Може да се отпишете по всяко време!
Подобни статии

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури коректна функционалност и за да събира анонимни статистики за посещенията с цел подобряване на съдържанието. Продължавайки, вие се съгласявате с нашата Декларация за поверителност. Приемам Научи повече