Кампания, вдъхновена от филми, мотивира пациенти да посетят фармацевта си

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Националната здравна служба (NHS) в Англия стартира кампания, която насърчавава посещението на аптеки при по-леки здравословни състояния.

Пациентите се насърчават да не драматизират излишно при леки заболявания (“Тake the drama out of minor illnesses”) и да посетят фармацевта си. Кампанията е вдъхновена от филми и се използват филмови плакати за увеличаване на интереса към нея.


Целта на кампанията е да мотивира повече хора да използват аптеките като първи избор при леки заболявания – подход, който е доказал, че намалява натоварването на здравната система и особено спешните центрове.

Плакати на измислени филми, като „Нощ на сърбящото око” и “Болки в гърлото и загубения глас“ са сред инструментите, които се използват за насърчаване на по-широко използване на аптеките и фармацевтите.

„Пациентите могат да получат експертен и адекватен съвет от местния си фармацевт и веднага да решат проблемите с леките заболявания, помагайки за облекчаване на натиска върху заетостта на личните лекари и спешните центрове през тази зима.“ – казва Брус Уорнър, заместник-директор в направления “Фармация” към NHS в Англия.

АВТОР

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ